Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vad ska det bli av ungen?


Noel kommer intågande med Camillas skor på sig, ser skitstolt ut och vickar lite extra på blöjrumpan.
Pappa frågar "tränar du inför Pride-festivalen eller?", Noel kollar tillabaka och säger "Ja" och tar sedan inte av sig skorna förän jag tvingar av honom dom när han ska duscha.

"Vill du vara min lilla älskling?" säger jag medans jag skrubbar hans skitiga tår, "Nej tack" säger skitungen och skvätter vatten i mitt ansikte. Senare fick jag en traktor i skallen när vi brottades, då han för övrigt satt på mitt huvud och studsa.

Han gillar att smycka ut sig, är oförskämd och slåss...han kommer med andra ord inte få det lätt på dagis!
Nu kollar jag Allsång på Skansen där Dannes bror är med och lirar idag, sen blir det fotboll :)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0