Blogg listad på Bloggtoppen.se

Utelåst...igen.


Jag sov till 14 igår för att vara säker på att jag fick tillräckligt mycket sömn. Vid halv 18 tiden satte jag mig på bussen mot Jennies pappa, en väääldigt skum busstur blev det. Jag fixade Jennies hår innan dom andra dök upp. Jag och Ida tog en romantisk middag på Max. Vi lärde sen "gamlingarna" att skaka pattar och rumpa, spelade kortspel och dansade till Spice Girls. Sen hoppade vi in i en taxi och drog till Harrys, dansade lite men det var så olidligt varmt så hängde mest ute och pussa på Danne.

Sen gick vi till Corner och hängde där innan vi gick hem till mig jag och Danne...eller neeeej, det gjorde vi ju inte för jag var utelåst, igen. Glömt nycklarna hos Jennies pappa. Så var bara att knalla den lilla biten till Dannes lägenhet där en snarkande ljudtekniker också slaggade. Inte så värst mycket sömn blev det, haha!

Pappa kom iallafall hit och släppte in mig med reservnyckeln, förmodligen en aning trött på sin dotters klantigheter.."Fan vad du är klantig alltså. Men du är fin, jag älskar dig ändå!" Jag mumlade något tillbaka och stapplade in på mina klackar (ja, jag glömde mina låga skor där också) och däckade ett par timmar i sängen. Helt trött och utmattad på grund av mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0