Blogg listad på Bloggtoppen.se

Underbara sommardagar


Gårdagen var hur bra som helst. Solade lite, badade massor och hade det trevligt med tjejerna + Erik och Robin.
Grillade och drack gott. Senare på kvällen blev det spontanutgång på Håpes och Royal. Riktigt bra kväll, trots att jag fick gå ut "utan smink" och klor i huvudet. Kände mig rätt osexig, hehe.

Sen slaggade en killkompis som låst sig ute här. Idag gick jag upp och duschade och fixade mig snabbt för att gå ner på stan med Sofie. Satte oss och lyssnade på musiken och inväntade Jennie och Elin för glass. Mysig dag!
Nu ska jag fixa i ordning mig för after work på Håpes med några av tjejerna.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0