Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tough love


Jag brukar aldrig önska att helgen ska vara över. Tvärtom. Jag brukar få ångest att helgen snart är över på söndagskvällen, när baksmällan äntligen släppt. Det är skönt med lite variation, men en sån här ensam-helg vill jag inte ha på ett bra tag igen.

Jag kollade på en film i natt, "The invisible". Den var spännande och förbannat sorglig, släppte en tår eller två..eller okej flera än så.
Sen blev det sängen. Vaknade upp idag, tidigt, men fick somna om flera gånger för att sova till 11..gick och la mig efter 3 i natt så tyckte att det vore bra med några timmar till ;-) gick upp och satte på mig bikinin och gick ner till tvättstugan och slängde in lite tvätt. Solade mellan varven när maskinerna var igång. Så 3 maskiner tvätt och nästan 2 timmar solning ute på gräsmattan blev det.

Nu svider mitt ansikte, har nyss duschat och kollat på "Tough love". Träningsläger för kvinnor som inte lyckats med sina förhållanden och vill hitta den rätte. Man lär sig helt enkelt hur man blir en bättre flickvän. Jag är typ sämst, så jag gillar att känna igen mig i deras misstag och lära mig något nytt..haha! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0