Blogg listad på Bloggtoppen.se

Think this town need some rock 'n roll tonight


Jag satte för fan personligt rekord idag. Helt sjukt! Jag vann dock inget, mer än mer tid till att fixa mig.
En timme senare efter jag vaknat till liv hade jag hunnit tvätta håret, gått ner på stan och handlat alkohol, varit inne på apoteket och köpt nässpray och varit på hemköp och köpt groggvirke och cigg och hem igen. Är jag bäst eller? Fan snabbare än en karl för fan. Hur jag såg ut är en helt annan femma..

Ikväll blir det fest. Blev sjukt sugen igår, så så blir det. Blir att dra till Jennies lillebrors 20 årsfest med några av tjejerna. Sen ut och dansa och försöka undvika idioter, ikväll ska jag ha kul med mina fina tjejer!

Saknar min Daniel :)


sjuuuuuuuukt vacker bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0