Blogg listad på Bloggtoppen.se

Spontant


Ibland önskar jag att jag kunde tänka efter lite innan jag slänger ur mig saker. Som till Danne att jag gillar Eric Saade, som tur var var det okej. Man måste ju acceptera varandra sa jag så smart, men med det menade jag att han måste acceptera mina konstigheter. Jag fastnade vid Allsång på Skansen när Elin avslöjat att Eric skulle uppträda. Jag missade ändå inte en så värst bra första halvlek på matchen, Holland vann. Jag stör mig på Holland, vet inte varför. Kan vara för att jag inte är så förtjust i färgen orange? Kan det bero på att jag stör mig på det?

Sen fick jag ett sådant träningssug, precis när jag är nyduschad. Jag stör mig på mycket idag, och det är mest på mig själv. Nu blir de CSI, Criminal Minds, Law and Order och sen sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0