Blogg listad på Bloggtoppen.se

Remember me


Jag sov skitlänge idag, till 15. Jag kände liksom att jag inte hade något att skynda mig upp för direkt. Förutom matchen senare, haha. Jag drömde som vanligt om handbollen och lite om Danne, men jag var dum i drömmen så det ska vi försöka glömma. I handbollsdrömmen hade jag totalt glömt hur man passar och kastar utkast, sjukt frustrerande var det.

Jag kollade på Emil i Lönneberga, i pyjamasen med ett glas mjölk. En lite ovanligare bild än hur mina lördagar brukar se ut.
Tog på mig en träningsoverall och gick till affären, äckligt varmt var det ute men orkade inte gå tillbaka in och byta om. Då fick jag helt enkelt skylla mig själv att jag höll på att svimma av värmeslag.

Söta Louise ville festa med mig ikväll och få mig på bättre humör. Skaka lite rumpa och dricka lite gott vore i vanliga fall inte helt fel. Men av någon anledning har jag ingen lust alls idag. Så blir en hemmahelg med fotboll och...mig själv.


min plast-sis och jag hemma hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0