Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ny vecka


Äntligen en ny vecka. Denna kommer bli bra, det känner jag på mig. Mysiga planer. Idag gick jag bort till pappa i värmen och grilla, mums! Noel badade sen i poolen med pappa och fy fan vad roligt han tycker det är med vatten. Jag gosade med lilla Nelly i famnen hela tiden, världens bästa hund. Som en jättehårig bebis.

Började kolla Boogie night när jag kom hem trots att den redan börjat. Fick för mig att det var en dans film, men det var det ju inte..haha! fixat mig lite strandsnygg inför morgondagen också.

Imorgon blir det häng i Sundbyholm med några av det bästa och min fina.

Nu ska jag återgå till...ja, porren nästintill.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0