Blogg listad på Bloggtoppen.se

Myskväll


Klockan är lite för mycket för att tänka på att man måste uppdatera bloggen nu. Men är pigg och aningen rastlös. Kanske var osmart att sova så mycket förut, men jag mådde grymt illa. Trodde nästan att jag skulle bli magsjuk, så obehaglig känsla hade jag i kroppen..men det visade sig bara att vara den gamla hederliga bakfyllan.

Tog en lång VARM (vaaart faaan är värmen?) dusch, hoppade i en träningsoverall och blev hämtad av mami för myskväll där. Blev lite ompysslad, det är aldrig fel..speciellt inte när man mår lite dåligt. Hon lagade tacos åt mig och kliade mig på ryggen när jag låg i hennes knä. Jag kommer ligga i min mammas knä tills jag blir 35, haha! Vi tittade på film också. En mysig kväll helt enkelt!



me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0