Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mitt mål för helgen


Kvällen igår blev trevlig som väntat. Vi tog ett par glas här hemma, lyssnade på musik och pratade lite innan vi drog ner på stan. In på Håpes och lyssna på bandet och pussas i pauserna ;-). Drack några öl också, gott. Ola bjöd på ett par nr som uppskattades av publiken, han är skön. När spelningen var slut och endel gått hem så satt jag, Danne och Elin kvar och snackade. Sen gick vi hemåt. Om det varit svårt att släppa taget innan var det fanimej dubbelt så svårt nu.

Idag är jag depp. Hela helgen ska jag klara mig själv. Jag har givetvis andra att roa mig med, men det är inte samma sak. Jag är van att få hundra sms om dagen av Jennie, nu är hon påväg till Norge så det kommer inte gå, och vi kommer inte umgås på hela helgen. Min fucking bästa vän bara lämnar mig. Inte nog med det, för att göra det värre så drar ju Danne på turné också. Min familj är i Göteborg också, så dit kan man inte dra och sysselsätta sig lite. Skaplig tajming av er tycker jag. Så nu är mitt mål att överleva helgen och inte dö av saknad.


Sofie och jag för några veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0