Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag vaknade helt klart på fel sida


Jag hade ont i magen i natt igen. Låg upp och ner med benen som stöd mot väggen, inte för att det är roligt på något vis, utan för att det var det som var skönast för magen. Jag vaknade upp och ner i sängen och hade drömt massor av drömmar om handbollen, jag var bänkad. Jag var redan då arg, varför var jag tvungen att vara klen och sluta? Och inte ha tillräckligt mycket självdiciplin för att orka göra comeback igen som jag sagt? Fuck vad dålig jag är. Jag har även skitont i hakan.

Jag kände ett åskmoln över mitt huvud redan när jag gick upp. Pappa ringde, jag klagade, han sa att jag är fin som jag är, jag skällde. Jag kommer få rynkor i pannan, för jag känner hur arg jag ser ut idag. Jag vet inte vad det beror på. Jag är ju för fan lycklig. Jag hoppas det är typ åska i luften, då är det inte helt ovanligt att jag är en bitterfitta med tungt huvud. Hatar dock åskan, men det är bättre än att vara grinig för ingenting!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0