Blogg listad på Bloggtoppen.se

I feel you're pain my friend


Ligger och kommer på mig själv att knipa ihop benen så förbannat hårt att jag kommer få träningsvärt imorgon. Funderar på sterilisering eller att knipa ihop låren till jag kommer i klimakteriet. Jag kollar med andra ord på "Livet på BB" och har fan sympationt i magen. Kanske fungerar med en Alvedon..de skulle ju mamma föda mig med.


Annars har dagen varit finemang. Åkte ut med min kära Sofia, (som jag förövrigt umgåtts mer med de senaste 2 veckorna än de dryga 2 åren vi känt varandra. Underbara människa!) till Sundbyholm strax efter 11. Senare kom även Danne ut och vi försökte tappert sola våra kroppar och badade lite. Mycket mysig dag!

Drog direkt hem till mamma efter ett stopp på Apoteket och H&M, iklädd badkläder..snyyyyygg och fräsch tjej, yepp.
Fick mat och presenter. Gillar den oskrivna regeln att man måste köpa presenter åt kvarlämnade barn på semestern.
Fick 7 ringar, ett par snygga tajts, 2 toppar, en flaska färdigblandad Mojito och en Escada-parfym. Jag älskar dig mamma!


Bild på mig och Sofia, gammal dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0