Blogg listad på Bloggtoppen.se

Girls night out


Har haft en mysig dag med min lilla skrutt. Började med lite promenad vid 10 tiden innan vi mötte upp Sandra och senare Mikaela. Vi lunchade och kikade runt lite i butiker. Köpte present till Anna och fyndade ett par skor på Monki och en söt rosett till håret på Gina. Mycket nöjd med köpen!

Noel tjatade hela tiden om glass idag, trots att han inte är speciellt förtjust i det. Direkt när han slog upp ögonen efter att han sovit middag och gett mig sitt solstrålende leende kom det igen.. "glass". Sötskrutten fick en Piggelin och smaskade gott på, gav även mig så jag fick smaka, min fina.

Nu gör jag mig i ordning för kvällen till härlig rock. Ikväll är det att fira Anna som gäller och sedan utgång. Har ont i magen och är inte så jättepepp på utgång egentligen (saaaknaar danne!) men får bita ihop och försöka ha kul :)


tog bilden lite snart imorse, haha..halvdöd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0