Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fatty Al.


Ännu en sysslolös dag. Hatar vädret, utan att överdriva. Får panik om sommaren är över redan och springer fan till ett varmare land om det är så. Orkade knappt borsta håret innan jag gick över till affären för att köpa onyttigheter. Jag kommer rulla fram, får hoppas att pappa är på på en promenad imorgon. Annars tvingar jag honom.

Har retat älskling för att han missar Ice age 2 ikväll, man måste ju gnida in det som salt i öppna sår det han missar. Vem fan vill vara på turné när det finns Ice age och......jag? Haha. Kom iallafall överens om att kolla på Ice age 3 nästa vecka, woho! Tur att man har en pojkvän som inte leker macho hela tiden! ;-)

Nej, dags att laga lite lax..mumma!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0