Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fantastiskt slut på en underbar vecka


Denna vecka har utan den minsta tvekan varit den bästa på hur länge som helst. Vad jag har njutit av sol, bad, grillningar, uteserveringar, goda drycker, trevligt sällskap, D, fest, Noel, bra fotboll och mys.

Vad finns det att klaga på? - Ingenting.

Lördagen spenderades med tjejerna hemma hos Madde och Gabbe. Vi firade Emma där. Vi grillade gott ute på gården, drack gott och hade det så trevligt som vi alltid har. Promenerade ner till stan och Harrys. Jag lyckades "tvinga" ut D efter en hektiskt dag, men nervarvning var inte på tal för mig, han skulle komma ut och vara med mig och träffa mina tjejer. För första gången nuddade inte mina klackar dansgolvet, flickorna fick skaka rumpa åt mig också. Jag och D stod i puben och lyssnade på härliga rock-klassiker som ett coverband körde, satt på uteserveringen och pratade och bara myste. Efter krogen satte vi oss ute på torget och fortsatte med detta innan vi insåg att det började ljusna ute och det började bli morgon, då var det dags att gå hem.


Tack alla som förgyllt min vecka.


En förvrängd bild på mig och D från i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0