Blogg listad på Bloggtoppen.se

En annorlunda lördag


Tack och lov för telefoner, annars hade det varit ännu tristare denna helg. Är lite gadare nu, men jag saknar fortfarande Danne, min bästa Jennie och familjen. Jennie har det bra i Norge, familjen har det bra i Göteborg och brorsans RIK är i semifinal. Danne har det fint på turnén och dricker nu lite öl efter att ha spelat färdigt.

Jag har kollat på semifinalen mellan Tyskland och Uraguay, Tyskland vann..wooho! Sen har jag tränat lite också. Ja, ni läste rätt..jag fläskpaddan, den sjukt lata slöfocken har ju samlat på mig lite energi nu när jag inte festat i helgen. Så blev ett styrkepass till grannens förfest-surrande. Jag vet inte vad i helskotta som hänt med mig, men jag gillar det.

Har även bokat tvättstugan till imorgon förmiddag, den ni..

Hoppas ni har en fin lördagskväll, kramar!


saknar lilleman jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0