Blogg listad på Bloggtoppen.se

Eld i baken


Idag när jag vaknade slog det mig: Jag har fan inte gjort något vettigt denna vecka, inte ett endaste skit.
Förra veckan var ju så förbannat underbar. Ska jag deppa ihop och sova alldeles för mycket för att min bästa vän jobbar? Nej fan, skärpning på mig. Om inte det går så har hon ju semester nästa vecka - då ska det hända grejer annars stryper jag mig själv.

Jag tog iallafall tag i städningen idag. Jag satte på musik och diskade och sjöng samtidigt. Sen plockade jag upp ett ton kläder som låg överallt. Torkade av invändigt på både kyl, mikro och badrumsskåpet. Städade lite i badrummet. Torkade av alla ytor som drar till sig damm. Handtvätta ett par tajts och strumpbyxor som var smutsiga. Jag är nöjd, endast dammsugning kvar. Jag kan när jag vill! Fast om jag känner mig själv rätt kommer det se ut som fan här innan veckan är slut :(


Jag och min bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0