Blogg listad på Bloggtoppen.se

Butterfly fly away


Vi hade en jättemysig kväll igår. Vi promenerade ner till stan vid 7 och bestämde oss efter lite funderande för att käka på Håpes. Vad passar bättre egentligen än stället man fick upp ögonen för varandra? Vi åt oxfilépasta och drack gott. Blev kvar där och myste och pratade om det mesta nästan tills det stängde. Min fina bjöd mig på en helkväll jag sent ska glömma :)

Sen gick vi hem ht i duggregnet och myste ner oss i soffan en stund innan det var läggdags. Tråkigt att pussa hejdå på honom igen och vara utan honom resten av veckan. Men det är bra att sakna varandra :) Får se vad det blir för mig i helgen, göra något med tjejerna hoppas jag iallafall.

Kramar!


åååå min stora kille bli bebis igen så du kan vara still och mysa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0