Blogg listad på Bloggtoppen.se

Beautiful disaster


Bloggar i sängen, för skönt för att kliva upp. Eller för oskön känsla i kroppen om man vill se det så. Vi firade Anna igår i efterskott. Åt lite lätt middag och körde igång med sjukaste ölspelet nästan direkt efter de. Vi var lulliga innan 20:00, inte okej! Tog lite kort, dansade lite och presentöppning på det. Sen blev vi nerskjutsade i regnet och in på Harrys. Lite för mycket idioter och lite för mycket saknad och magont. Men dansa gjorde vi ändå. Tine var gullig och skjutsade hem mig. La mig självklart inte och sov, nix, lyssnade på sorgliga låtar, släppte ett par tårar och saknade lite till.

Det positiva med det hela var att jag blev opepp på att köpa i baren. Bra för plånkan! Fick en öl av Dan, och det fick räcka, folk runt omkring mig var fulla så det räckte åt mig med, haha! :-)


några av oss pinglor igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0