Blogg listad på Bloggtoppen.se

Att föda tre rocktrillingar i natt tog på krafterna.


Bara för att förra veckan var så bra så var ju denna tvungen att börja dåligt. Jag hade svårt att somna, och när jag väl gjorde det drömde jag att det var massor av bråk med tjejerna och jag födde trillingar, ungarna var mulatter men försökte ändå övertala Danne att det var hans barn?! Sjukaste. Plus att vi piercade ungarnas näsor också. Rock 'n roll babies!

När jag vaknade mådde jag illa, var varm och slängde mig in i duschen för att svalka mig. När jag kom ut var jag vmmelkantig och fick lägga mig naken på golvet ett tag för att samla krafter. Pallrade mig iväg och handlade lite iallafall så jag kunde laga mat. Sen gick illamåendet över till magont så nu är min mage alldeles svullen, dumma mage! Är det priset man får betala för en underbar vecka? Kan dock vara värt det. Jag svettas som en gris också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0