Blogg listad på Bloggtoppen.se

Årets varmaste dag


Idag har det varit årets varmaste dag, 32.5 grader i skuggan. Dagen spenderades med lilleman. Vi gick ett par ärenden på stan, Noel jagade fåglar på torget, vi tog lite kort och käkade hamburgare. När han slocknade i vagnen gick jag hem till pappa och passade på och sola och bada lite innan Noel vaknade igen. Då busade vi runt lite till innan pappa skjutsade hem mig.

Har duschat och tvättat håret, plockat undan kläderna som i stort sätt täckte mitt golv och ställt smutsdisken i en hög istället för huller om buller. Jag har alltså inte städat, men det ser fortfarande mycket bättre ut. Måste ta tag i detta snart, men har haft så mycket annat roligt att pyssla med hela veckan. Bästa veckan på evigheter!

Nu kollar jag Tyskland - Argentina och fixar mig inför kvällen. Vi ska fira Emma och grilla!


Bilder kommer när pappa laddat upp och skickat dom, och eftersom han är både glömsk och seg tar det nog ett par dagar tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0