Blogg listad på Bloggtoppen.se

Another night on my own


Här ligger jag i min fläckiga och solblekta soffa. I en lägenhet som för drygt ett dygn sen såg helt okej ut. Nu är det kaos. Jag har inte fått på mig kläder än, och ska fan inte ha det heller, känns onödigt. Jag har en ekande kyl och frys, som vanligt ungefär och har ätit popcorn till middag, som förövrigt var halvbrända.

Min karl å andra sidan befinner sig i ett eget dubbelrum på ett hotell efter gig. Jag är skapligt avundsjuk. Vore bättre med dig här svarar jag på när han hoppas att jag har en bra kväll, men det vore ju fanimej bättre om jag var där. Vilket han också påpekade. Vet inte om han menade att det skulle vara mysigt där för att det är ett fint hotellrum, eller för att han tröttnat på min stökiga lya med uppblåsta kondomer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0