Blogg listad på Bloggtoppen.se

All this days of love and rock 'n roll


God morgon, i stort sätt. Gårdagen var som vanligt lyckad. Torsdagar är alltid lyckade nuförtiden. På dagen drog jag, Elin och Jennie till Tuna Park och gled runt i lite butiker. Köpte kvällens öl på Systemet och avslutade det hela med att bli illamående-mätta på Max. Hem och fixa sig efter det.

Vid 18 tiden droppade några av tjejerna in här och tog lite att dricka, lekte med kondomer och mina nya ringar och hade det trevligt! Sen gick vi ner på Håpes. Hade varit ännu mer lyckat om Danne och dom spelat, men icke. Men det var mysigt ändå, nu kunde han ju sitta med mig hela tiden. Och Ola med, den jäkeln. Sen blev jag och Danne kvar ensamma och myste innan vi gick hem hit och sov. Något slitna idag, det botade jag med lite extra sömn medans han drog på turné..alla har vi olika sätt att vila upp sig på ;-) haha!


smaskigt med glidmedel från en uppblåst svart kondom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0