Blogg listad på Bloggtoppen.se

After work


Promenerade ner till Håpes och mötte Jennie och Elin vid halv 6 för after work. Jag var fortfarande illamående mätt sen glassen under spelningen att jag nöjde mig med öl och ingen mat, haha. Världens segaste trubadur bjöd på lite musik när han inte drack, haha..rolig var han iallafall, och erkände att han var seg!

Vi fick sällskap av Eddie och en full Virre, sen även Danne när han blev lämnad ensam ;) inte mig emot! Då slapp man sitta och göra gester till varandra tvärs över serveringen, haha!

Vi tog sällskap hem eftersom vi bor 100 meter ifrån varandra, världen är fanimej bra liten ibland.


Tack för igår, kramar!


Eddsan gillar öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0