Blogg listad på Bloggtoppen.se

A+D.


Kvällen igår var som vanligt lyckad, god öl, bra sällskap och fin musik. När Danne och dom spelat klart satte han och Ola sig med oss. Skrattade massor och hade det jättetrevligt! Jag och Danne var lite romantiska (läs: fulla) på hemvägen, haha!

Efter att bara ha sovit ett par timmar i natt drog jag, Fia, Jennie, Ida och Göteborgs-Magnus till sumpan för att svettas bort bakfyllan och jag och Jennie fick i oss ett par återställare. Badade lite också, guld värt när man är halvrisig!

Vid 18 ikväll mötte jag upp pappa, Camilla, farmor och Noel för middag på Grappa. En fet pizza (nästan hela) och god cider blev det för min del. Sedan gick vi till Stadsparken och lyssnade på lite livemusik och Noel fick leka av sig och dansa i lekparken. Mitt fina busiga charmtroll, vad jag älskar dig! Sedan var det ju tänkt att det skulle bli Håpes med tjejerna, men jag känner att jag är fruktansvärt sliten och inte orkar. Så blir lite film och sen sova och ladda för morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0