Blogg listad på Bloggtoppen.se

15 juli


Vi gled ut igen mot Sumpan igår. Jag, Fia, Ida och Jennie låg och solade ett tag innan Danne och Micke kom. Bad, skratt och alldeles för lite vätska. Började flaga gärnet på mina stackarn armar! :( Vi var där till halv 5 igår igen innan vi rullade hemåt.

Somnade tidigt igår också, haha..jag ska införa siesta i Sverige när det är såhär varmt. Sjukt skönt ju!

Idag blev det inge solane och badande. Istället ner på stan och lämna in papper och köpa alkohol med Jennie och strosa runt i ett par butiker. Sen hämtade Sofie upp mig för matshopping, nu är kylen lite fylld iallafall med massa salladsgrejer och...alkohol, haha.

Har dammsugit och diskat i värmen också, inte så jätteskönt direkt.
Ikväll blir det Håpes och glo på Danne och resten av gänget när dom lirar!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0