Blogg listad på Bloggtoppen.se

Weekend away.


Idag har blivit en riktig såndär fixdag. Jag har tvättat håret och haft inpackning, ansiktsmask och målat naglarna och plockat ögonbryn och färgat både ögonbryn och fransar nu. Har även hunnit med att packa lite inför morgondagen. Kl 9 tror jag det är så beger vi oss mot Skövde och steg 4 i SM, sjukt taggad..ska bli skönt att komma bort en helg. Även Noel är taggad tror jag, bara att han har svårt att visa det ;)


Ikväll skulle jag egentligen till Jozephine på avskedsfest. Ytterliggare en vän som drar, som tur var inte till Austrualien, då hade jag skjutit mig på fläcken. Nej, denna snygging ska till Madrid - avundsjuk är jag som tusan.
Speciellt när jag fick samtal från Spanien idag av mormor och Stefán, 21 grader har dom just nu.
Jag förklarade att vi har skitväder, vilket är helt sant. Jag hatar vintern!

Som sagt, skulle egentligen på avskedsfesten, men eftersom jag inte fixat klart och ska upp tidigt imorgon tror jag att jag hoppar den. Är ändå inte så jätteroligt att vara på fest nykter, speciellt inte när jag bara kan vara där en liten stund. (måste ju självklart se Spanien - Frankrike matchen kl 22.00) och innan det är det Sverige som spelar vid 18.00. Hoppas dom iallafall får jätteroligt på festen!



Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0