Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tankar en fredagskväll


* Jag är irriterad  på Claes Hellgren. Han tror han kan allt, och verkade idag hålla på Tyskland. 
Och visst fan håller jag på Tyskland i andra hand, nu när Sverige är ute. Men jag skulle aldrig kommentera det i TV.

* Jag hatar Oliver Roggisch fula spel, inte populär alls bland sina motståndare eller oss tittare och det röda kortet kom alldeles försent, tror fegis-domarna var mutade och hotade med stryk av självaste Roggisch.

* Småkär i Michael Kraus. Det enda som var okej med att Tyskland gjorde mål, var att Mimi gjorde dom. Då kom jag på mig själv att småflina lite.

* Undrar varför i helvete seg-Källman får spela, borde varit Petersen, då hade vi vunnit. Jag tror att Källman kan vara den enda spelaren som inte bara kan sova med ögonen öppna, utan även spela i sovläge. Häftigt ändå!

* Kom på mig själv med att värma två färdigrätter för att få potatisen från den ena, och köttet från den andra. Mitt i alltihoppa tänkte jag "det här är fan inte ekonomiskt". Lätt att vara efterklok, slöseri med pengar..och så gott var det inte ens att det var värt det.



Mums, mjau och mmmmm michael!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0