Blogg listad på Bloggtoppen.se

Söndagstramserier.


Är så dålig på att skriva ibland, ber om ursäkt! Lördagen hemma hos Sarah och Danne var iallafall lyckad, bara nya ansikten (förutom Sarah och Sandra) - riktigt trevligt! Med försök till spel, lite dans, frisörsalong m.m hon bjöd på bål och tilltugg! Sen blev det ännu mer dans ute på Harrys med alla tjejer utom Sandra som vi bytte in mot Danne som fick agera fejkpojkvän åt mig, tack och lov för de! Vilka idioter det finns alltså.

Mötte upp andra vänner på Corner och efter myckt om och men liftade med en skum snubbe till Slagsta där dom andra befann sig. Paradise Hotel - tittning och sova!

På söndagskvällen var jag fortfarande bakis, då har jag noll energi och tycker allt är extremt jobbigt. Att ge Noel ett bad efter vi mumsat tacos var ungefär lika jobbigt som ett marathonlopp, hur i helvete jag nu kan veta det eftersom jag inte är ett stort fan av löpning! Haha. Och efter det, insmorning, pyjamaspåstättning, lite mer lek, välling och nattningsförsök kände jag mig som en pensionär. Skrattade åt ingenting, och var sjukt trött och hade torr humor, stackars Noel fick bli Noelle, haha! Efter ett tag somnade han iallafall, då passade jag och Mathilda på att mumsa lite paj och kolla bortklippta scener på Paradise Hotel och I en annan del av Köping, hehe.

Tyckte han var väldigt söt sådär, dock kommer pappa inte tycka det när han får syn på dessa bilder, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0