Blogg listad på Bloggtoppen.se

Söndagsmys igår


Ja, igår var det söndags mys. Middag hos pappa, eller..vi hämtade pizza, haha. Sen var det dags för mig att ge lilleman ett bad, skulle passa på att filma lite också tänkte jag, och som den lilla busungen han är skvätte han ner hela badrummet totalt så jag fick ha handduk som skydd över huvudet och sen hänga mina strumpor på tork och halva badrummet låg under vatten. Sen tyckte vi att det var dags för han att sova så vi skulle se inspelningen av handbollen, så han fick välling men icke, han ville vara med. Haha! Skrutten vad jag älskar dig, trots att du är jobbig ibland ;)

I natt drömde jag skumt igen, återigen om min killkompis..vad händer egentligen? Nu var han några år yngre, så han hade sitt långa fina hår..så söt! :) Nu har jag tagit en lång härlig dusch, FB-gnabbats med mina töser och ska snart börja göra mig iordning lite innan jag drar ner till Sporthallen. Ni vet väll att det är dubbla landskamper ikväll? Eskilstunabor - kom och titta :) och ni andra kan ju se det på TV!

17:00 Norge - Egypten
19:00 Sverige - Slovakien

Pusspuss!

Den här snyggingen kommer till Sporthallen ikväll, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0