Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skövde


Fick ett meddelande med påminnelse att jag måste blogga, så here we go.
Var ju som sagt iväg till Skövde över helgen. En helg full med handboll, hotellövernattning och en busig Noel.
Vi åkte på lördagsmorgonen och kom fram efter lite bilproblem direkt till hallen, laddade för match.
Tyvärr blev helgens facit tre tunga förluster och en vinst, vet inte riktigt vad som hände. Hade förväntat mig mer,
men det är bara att komma igen nästa år. Carro, min brors flickvän, kom även på söndags morgonen och hejade på. Stackarn har ju legat i matförgiftning en vecka sedan hon kom hem från Thailand, så hon skyllde allt knäppt hon slängde ur sig på det. Haha! Mådde illa på söndagen och sov hela vägen hem nästan, skönt att komma hem efter en fartfylld helg.


Hotellrummet.


Mina läckra brallor och jag myste på hotellet på lördagskvällen.





Nu blir det en varmdusch och mat innan Tyskland - Spanien matchen börjar.
Försöker hinna med ett blogginlägg till efter det om dagen som varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0