Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sex, sex and sex.



Efter att ha haft en rätt tråkig dag, mestadels framför datorn snokades runt på andra bloggar har jag hittat två nya härliga bloggar värda att följa:

http://leastankar.blogg.se
http://truthtobetold.blogg.se 

Blev alldeles chockad av 3D sexställningarna att jag bara satt och flinade och fnissa för mig själv hur länge som helst. Fiffigt! Ber om ursäkt på förhand om pappa sneglar in på bloggen på jobbet, hehe. Var tvungen att lägga upp denna 3D sexställning kallad "69 standing", inte så otippat kanske när man ser den. Jag garvade ett par sekunder innan det slog mig, när blev sex så komplicerat att man måste vara stark i armarna och klara sig utan att få syrebrist upp-och-ner?


Mina ögon fastnade även vid denna bild:



Jag fick skitont i rumpan bara av att kolla på bilden.
Hoppas att stackars tjejen på bilden var rejält bedövad och fick en rejäl slant för besväret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0