Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rockfesten


Rockfesten ja. Pappa kom och skjutsade dit mig efter en liten sväng. Pratade lite om livet och andra grejer.
Kom till lokalen någon minut över 7, bland dom första. Folk kom med jämna mellanrum och den ena såg roligare ut än den andra. Dock var det väldigt snyggt på de flesta håll! Alkoholen flödade, presenter öppnades och dansmovesen var blandade. Musiken underbar! Självklart är det drama som ska dra ner på totalpoängen för kvällen. Så fruktansvärt onödigt och helt obefogat, har varit så förbannad och ledsen att jag inte orkar bry mig längre. Kom hem ledsen givetvis och la mig för att lyssna på musik.

Gårdagen blev det några tårar till, vet inte varför. Det är inte ens värt det. Prat med vänner och soffhäng.
Såg på filmen som handlade om Tina Turners liv, var gripande och bra. Sen älskade Criminal Minds.
Idag har det varit Sporthallsdag. Kollade Garres match, vinst! Var skitkul att se honom lira, trots att jag varit nervös och haft fjärilar i magen hela dagen. Gud vad jag vill känna så som jag gjort för honom för någon igen.
Tack till Sandra som följde med. Efter de satte jag mig vid Carro ett tag, vars lag Önnered dock åkt ut SM tidigare på dagen. Kollade lite handboll och gick till Godisland. Varför jag nu köper godis när jag inte ens är speciellt förtjust i de, haha. Stackars Carro som får åka tåg hem till Göteborg, dock har hon ju turen att hon får träffa min bror då iallafall!


Här har vi några festdeltagare.


Halva Jennie, Ida och sen jag :P Mycket bra fotograf, inte.


Jag och Linus.


Bröderna Tajtsbralla.


Nu ska jag återinta soffläge efter en spännande EM-final. (Dock förlust för Kroatien) och mat.
Senare blir det den fina filmen "a lot like love" och drömma mig bort. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0