Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rock 'n roll all night


Här sitter jag och är tokpeppad iklädd träningskläder och ögonmakeup, Sandra har varit här för ett tag sen och lämnat mina nya gula strumpbyxor som jag ska ha ikväll. Har varit svårt att bestämma outfit till denna Rockfest, man vill ju inte se ut som vanligt, och heller inte för överdrivet så mans er ut som en idiot. Jag ska köra på EMO-stilen har jag kommit underfund med. Passar bra eftersom min bror använt det som trashtalk mot mig under våra bråk de senaste åren "men du då ditt jävla emo!". Hm, jag undrar hur han kom på den ideén, eller vad han rättare sagt grundade den på?!

Jag vågar inte åka buss, så pappa ska komma och skjutsa mig. Guld värt! Plus att jag ska konka med mig presenterna också. Sitter och dunkar musik nu, småfixar mig lite och bara vill att tiden ska gå.
Har verkligen insett att kvällen kommer bli lyckad, har inte riktigt fattat innan igår. Det kommer vara massa snygga rockers, kommer få mycket fint att glutta på. Bäst att hålla fingrarna i stryr dock! Plus att det endast kommer spelas massa härlig rock i högtalarna, hur jävla gott som helst! (synd bara för stackarna som inte gillar rock!)

Här kommer presentbilderna:


Jennie's present.


Ida´s present.


Emma's present.


Vårt söta presentkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0