Blogg listad på Bloggtoppen.se

Presentshopping.


Sandra hämtade upp mig förut för shopping på Tuna Park, vi väntade även tillökning i form av en Madde som dock aldrig dök upp. Vi besökte Apoteket med lyckat resultat. Sen alla butiker inne på Tuna Park femtio gånger i sökandet på saker vi bara skulle ha - i mitt fall ett par gula strumpbyxor för morgondagens rockfest. Till min besvikelse fick jag ge upp och ge Sandra pengarna för att köpa dom på stan imorgon. Vi har skrattat mycket idag, hon är rätt knäpp och det är kul! Handlat fejkpiercingar till morgondagen, ska bara hitta utrymme i mitt ansikte där dom kan sitta bra och snyggt! Vi kom på oss själva att gömma (!) oss för killarna, vände på klacken, fast jag bara skulle dra upp mina läderbrallor som promt åker ner hela tiden. Haha! Måste sett skumt ut, men vi kunde ju inte avslöja våra presentplaner. Hade även en lite obehaglig känsla av att vara iaktagen - och jag hade rätt om den saken också. Vart spionen var någonstans har jag ingen aning om, men tydligen var jag fin i affärerna iallafall, det var ju skönt att höra!

Nu har jag slagit in presenterna a la Alexis style - personligt och pyssligt! Lägger in bilder på presenterna under morgondagen. Nu blir de småfix med outfit och liknande innan CSI börjar. Puss!



Hehe, bjuder på en söt bild på födelsedagsbarnet (från förra inlägget!)

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha=)



<3

2010-01-28 @ 22:40:07
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0