Blogg listad på Bloggtoppen.se

Paradise Hotel tankar


Nu blir de lite tönterier, låg vaken i natt och tänkte igenom lite Paradise Hotel avsnitt, vet i sjutton vad som gjort mig beroende av det denna säsong. Vad jag kan minnas har jag inte varit speciellt intresserad tidigare. Kanske när en killkompis påpeka att det skulle vara en serie att vara med i för mig, så jag tänker hur jag själv hade passat in och agerat i sakerna som händer nu. Hur som helst så tycker jag om det, hehe.

Låg och gick igenom alla personer, och vad jag tycker om dom, ungefär detta kom jag fram till. (med fint språk för det mesta, allt kan man ju inte skriva ner!)

Cimon: Riktigt smart kille med något under pannbenet, älskar hans kommentarer och hans brösttatuering är så sexig. Dock minus när han valde att hångla upp Dalin.. tillfällig sinnesförvirring?

Kristoffer: En del av tråkparet. Vad kan man säga? Fin ihop med Anneli, snygg..men mer än så då?

Anneli: Som ovan, andra delen av tråkparet. Puh, gjorde du något roligt under din tid i huset kvinna?!

Peter: Kunde lätt varit Peters bror, också snygg..men sen minns jag inte så mycket mer tyvärr.

Catja: Starkaste tjejen, verkar inte så känslig och kan spelreglerna bra. Rytket säger ju att hon och Andreas håller ihop nu i det verkliga livet. Kul för dom, spännande att se hur deras barn skulle se ut: skitblonda med jättekrull.

Jackie: Om jag ska vara ärlig, så är nog hon den jag skulle kommit bäst överens med om jag hade varit inne i huset. Lite barnslig, impulsiv och sprallig - lite likt mig faktiskt. Jag skulle nog ungefär haft hennes roll, på gott och ont dock. Förutom det där att se det som typ ett plus att ligga i tv, nästan ett måste. Eller har jaf fattat fel?!

Greta: Söta rara tjej, ser ju ut som en barbiedocka. Kan dock hamna väl mycket i bakgrunden och märkas alldeles för lite, med tanke på vilka andra som finns i huset sticker ju inte direkt fröken Normal ut så mycket.

Andreas: Drygpropp säger jag bara, tror att han är snyggast, och visst fan är han snygg men han kan väll bete sig som en människa och inte någon slags gud? Som sagt, Catja kan nog sätta honom lite på plats i vardagen, he.

Stefan: Mr. Spännis som verkar kunna fånga tjejerna. Franscesca först va? Sen Erika? Sen Dalin? Massor med minuspoäng när man är så osmart att ligga med en strippa, I TV!, och sedan gå in till sin partner och ligga med henne, I TV! Hur tänkte han där liksom? "jag ska visa att min snopp fungerar minst två ggr per natt"?.

Patrik: Okej, han är ganska töntig! Men nu erkänner jag: utseendemässigt är han den av killarna som dock är mest min stil. Om han bara sitter och är tyst och ser söt ut, då jävlar är han ett riktigt kap! ;)

Erika: Tyckte hon var dryg till en början, och man fick intrycket av att hon ansåg sig vara snäppet bättre än resten i huset. Nu tycker jag dock att hon är en söt, naturlig tjej som hade oturen att få dopp i grytan när Stefan inte ens hunnit tvätta av sig "stripplukten", stackare!

Franscesca: Henne fick jag bara dåliga vibbar av. Lite av ett kontrollfreak som gärna smutskastar både höger och vänster, jag vet inte..bara en känsla jag fick av den tiden hon var med.

Dalin: Vad ska man säga? Okej, du är strippa! Fine, och du väljer själv att "spela dummare än du är" som du själv uttryckte det. Tyckte du inte att det var en bra idé att komma in i huset, som strippa, och motbevisa folks fördommar? Det vore en bra taktik tycker jag iallafall. En tjej som kan dansa sexigt, förmodligen skitbra i sängen (mycket träning ju! men kanske mycket på automatik och inte känsla?) OCH faktiskt kunna tänka lite längre än näsan räcker. Vore inte bättre än att gå in med taktiken att leva upp till "strippa" stämpeln? Suck, sorligt hon verkade ändå rätt gullig på något korkat men sött sätt.

John hade sexc med Jackie första kvällen och Karolin kommer jag inte ens ihåg..kanske inte gjort ett bra intryck eller så har jag missat något.
Sen kom det ju in en läckerbit igår, vad fan hette han nu igen? Verkar dock skum som tusan, får se om han blir lite roligare ikväll. Ni missar väll inte avsnittet kl 22.00-23.00 på tv6? :)





Ursch, vilken tv-nörd jag är! Nu blir de promenad sen matlagning, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0