Blogg listad på Bloggtoppen.se

No regrets?


Dag 2 av baksmälla och en gnutta ångest till det. Ett par nyktra helger känns faktiskt lite lockande. Får se hur det blir med den saken, bättring ska det iallafall bli.

Vi festade hemma hos Jennie i lördags. Jag, Jennie, Elin, Sandra och Frida började skapligt och fixade oss och drack lite innan Erik, Johan och Linus dök upp. Trevligt som alltid! Alex och Jeppe kom även förbi en stund, det var också uppskattat! :) Och även Nicklas och Danne. Sen åkte vi ner till stan med den sistnämnda och gick in på O´learys. Jag träffade Jocke som bjöd på ett långt snack om livet, shot och cider. Efter krogen gick vi till Corner innan vi tog taxin hem till Jennie, somnade alldeles försent och var död när jag kom hem vid 15 tiden igår eftermiddag, osmart.

Någon bild kanske kommer sen, nu ska jag försöka få i mig något att äta och dricka femton liter vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0