Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lämna mig inte, din pellejöns!


Gick inte att blogga igår, vet inte vad det var för galet, men idag funkar det som det ska igen!
Hade massa yrsel igår och var alldeles slut i huvudet redan på eftermiddagen, och vet inte vad jag hade tänkt blogga om heller, hehe! Idag har det blivit lite bättre (tack och lov annars var det farbror doktorn nästa!)
har städat lite, till Humanoid skivan såklart! Undra vad grannarna tycker om min vackra morgonstämma? Hm.

I natt låg jag och pratade problem med min bästa vän, och helt plötligt halv ett på natten får Frankie för sig att ringa videosamtal, knäppskalle! Tror han börjar få resfeber! Åh.

Alexis: Gay
Frankie: Spegel
Alexis: Jag är supergay
Frankie: Det vet jag redan
Alexis: Och jag vet att du brukar pilla Rickard i röven
Frankie: Jag vet att du gillar det
Alexis: Självklart, Rickards rumpa är fin
Frankie: Mmyeeah
Alexis: Men du gillar det mer än mig, har allt sett hur du sneglar på han när han inte ser
Frankie: Haha, han ser alltid. Och han älskar det!
Alexis: Kunde nästan ana det, han spelar alltså bara så korkad. Tur egentligen, började bli lite orolig
Frankie: Han älskar det bara. Det gör alla!
Alexis: Att spela dum eller bli pillad i röven av sin bästa vän?
Frankie: Både och
Alexis: Jag tror egentligen att ni är ett par och att jag bara få vara med er för att ni ska verka normala
Frankie: Hur har du listat ut det?
Alexis: La ihop ett och ett, matte har aldrig varit min starka sid så det tog lite tid
Frankie: Jag förstår det! Din lilla pajas!
Alexis: Jag som var lyckligt ovetande, typiskt!


Åh, vad jag kommer sakna dig din pellejöns! Packa med mig i resväskan, annars håller jag fast dig så du inte kan åka! :( Nå ja, ska träffa den förrädaren imorgon för att säga hejdå, sorgligt men sant! Alla lämnar mig, bu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0