Blogg listad på Bloggtoppen.se

Konsten att handla utan pengar


Fan var trög jag är, det där med Paradise Hotel inlägget. Vem ställer till mest problem och rör om i grytan? - Jo, Rami! Och han glömde jag totalt bort. Haha! Jag kanske inte ska klassa mig som en Paradise-tönt ändå.

Idag gick det lättare att vakna, har varit sjukt jobbigt att gå upp ur sängen de senaste dagarna. Ingenting händer, ingenting! Tror mitt jobb glömt bort att jag finns nästan, och det är äckelkallt ute så har inte lust att göra så mycket heller. Men idag tog jag tag i saken och tog mitt utseendefixerande ett steg åt rätt riktigt. What?
Jo, alltså jag sket i det vanliga sminkningen och sminkade mig med endast mascara, som jag brukar göra när jag är bakis eller sjuk och bara ska iväg till pappa typ, hehe. Nu fick det vara min dagssminkning, känns så skönt att dra ner på fixningstiden till 1/3 än vad det brukar ta att göra sig iordning, underbart!

Gick och hämtade ut min medicin och strosa runt lite på stan, Noel fick agera smakråd och pappa svans!
Kom iallafall hem med medicin (tack och lov!), nässpray, armringar, ring och lädertråd och smycken att göra egna armband med. Kan bli spännande, återkommer med resultatet! Nu ska jag ha dåligt samvete att jag spenderade pengar jag egentligen inte har och kolla på One Tree Hill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0