Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag orkade inte


Ursäkta! Sa ju igår, i förra inlägget, att ytterliggare ett inlägg om dagen skulle komma. Jag insåg efter matchen att det inte skulle gå, var toktrött och däckade 30 min i soffan istället. Resten av kvällen spenderades med Paradise Hotel såklart och sen CSI. Efter de var jag trött igen och somnade gott!

Nu till gårdagen. Började med att ta en promenad bort till pappa och Camilla och hämtade Noel vid 12 när han ätit och halvsomnat sittandes, haha. La honom i vagnen och passade på att röra på mig i 2 timmar medans han sov.
Gick till Dennis där Sandra befann sig. Noel vaknade och var gnällig och klängig ett tag innan det släppte och han fick mellis och blev sedan ett yrväder som babblade på om allt, skulle peta på allt och slängde sig i säng och fotöljer, haha sötnos! När han är igång med sitt babbel, som han är helt säker på är helt förståligt för oss andra, svarar jag ofta med "jaha, är det så?" och "varför då?" m.m., Sandra kollade på mig med en liten skum blick och sa "förstår du verkligen vad han säger?" hehe, gullig hon är. Sen klippte Sandra hans lugg och vi busade runt och dansade lite till innan vi tog på oss kläderna och motvilligt gick hem igen i det äckliga vädret.






Kommentarer
Postat av: sofie

vilket charmtroll han är:)

2010-01-27 @ 13:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0