Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag lever


Ville bara berätta att jag överlevde nyårsafton utan köldskador eller brutna fötter. Hade en underbar middag med tjejerna ute hos Emma i Slagsta. Alkoholen flödade och det var allmänt trevligt, trots vårat kökshäng ;) Dansade av oss lite innan taxin kom och hämtade oss för att se fyrverkerierna på tolvslaget. När fyrverkerierna startade pussade vi varandra tjejerna och berättade att vi älskade varandra, supermysigt i kylan. Sen sprang jag, Elin, Jennie och Sandra till bussen som skulle ta oss till festen i Brottsta. Mycket småfolk befann sig på festen, men det sket vi i. Vi dansade loss rejält och hade roligt ändå! Sen fick vi skjuts hem och jag slocknade direkt.

Middagen:
Förrätt: Toast Skagen
Varmrätt: Kött, potatisgratäng, rödvinsås, bearnésås och sallad.
Efterrätt: Chokladmousse med chokladkross i

Bra jobbat tjejer med maten och tack husvärdinnan för en fin fest!
Jennie Nilsen
Ida Linde
Emma Andersson
Elin Karlsson
Anna Westman
Amanda Olsson
Sandra Höglund
Linda Lundqvist
Sofia Nordström
Jennie Samuelsson
Anna Lundin


Bilderna får komma i efterhand, nu ska jag gå och rota i frysen efter något ätbart och kolla LA Ink =)


En peppad Alex på nyårsafton, innan avfärden mot Slagsta.
Jag vill ha glasögon, jag är knäpp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0