Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag har en norsk bästa vän, det säger väll allt?

Jävlaskitjagorkarintemedattskrivaalltengångtillsådetblirenlitensammanfatting, skit!

Idag har jag tre vettiga saker att göra:
- Städa, kan vara bra att se golvet jag kliver på.
- Åka till Systemet, behövs det ens en förklaring till det?
- Ha en Alex-Jennie-Elin-kväll, om jag får bestämma innehåller den Buzz.


Igår haglade det billiga skämt, "pinsamt låg nivå" kallade Jennie det. Här är ett av hundra exempel.
Alex: Min pappa sa faktiskt att jag är typ över medelsmart
Jennie: Din pappa har fel

Ni ser? Personangrepp, tomma hot om stryk..Min bästa vän är norsk, det säger väll allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0