Blogg listad på Bloggtoppen.se

Inte en förebild?


Igår kväll lagade jag tacos till mig och mamma, gott! Sen kollade vi lite på Let's dance, mm Mattias!
Halv tio var det dags för Sverige att sopa mattan med Portugal, haha! Sen blev den en natt i sängen framför tvn till Criminal Minds och två dokumentärer m.m. Idag kom Sandra och plocka upp mig vid lunch och vi snurra runt för att hämta Sarah, begav oss till Systemet och köpte gottigott till ikväll. Ska börja fixa mig nu innan jag ska iväg till Sarah för fest och utgång!

Fint att jag försöker lära ut livets läxor om män till de yngre, tycker jag..
Alexa: Jag vill ju inte att du ska följa i mina fotspår
Mathilda: Syrran, jag kan tänka!


Aaw snap..Där fick jag så jag teg!
Ha en underbar kväll sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0