Blogg listad på Bloggtoppen.se

I see the light


Herremingud. Mötet tog en timme, lite längre än jag trodde. Ungefär 20 minuter in i mötet började jag nästan gråta, det var inte sant tänkte jag, det är inte sant. Som tur var så hade han glömt bort att anteckna vid senaste mötet och glömt bort vad vi kom fram till, tur att jag påminnde honom, jag gav mig inte! Jag gick därifrån glad och lättad, men en skvett panik. Jag hade liksom inte insett det på riktigt innan, jag flyttar snart. Var nog detta möte jag väntade på, det avgörande, trots att jag redan har lägenheten så var det som att detta fick mig att verkligen inse det.

Folk kollade lite skumt på mig när jag gick hem från stan, med hörlurarna i öronen, leendes och mimandes till min musik. Men det struntade jag i, jag var glad och ville flina och mima! Har en liten klump i magen nu, av längtan och nervositet. Mycket som ska fixas innan flytten, och mycket nytt som ska inhandlas. Jag kan inte vara så kräsen, är inte gjord av pengar, men vill ju att det ska vara så fint som det går med en rätt liten budget för tillfället.

Nu ska jag laga något gott ikväll också, och kolla på 3 matcher ikväll också. Men nu ska jag fortsätta dansa runt här till bra musik!

Nervös och förväntansfull innan jag gick hemifrån till mötet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0