Blogg listad på Bloggtoppen.se

He.is.to.die.for


Myskväll igår med Jennie och Elin. Vi åt mat, spelade massa Buzz (Elins första gång. "Vad fan är Buzz?")
Stackars människa, vad hon missat! Blandat resultat, men jag var inte sämst iallafall ;) Sen gjorde vi ett halvförsök att kolla på en film, gick inge vidare så blev tittandes på massor av gamla bilder. Vad man förändrats, alla. Sjukt kul att kolla på iallafall, många skratt blev det!

Jag och Elin promenerade hem vid halv1 tiden, massa prat om livet, hehe. Kollade på två dokumentärer, trots att jag var aptrött! Osmart, för när dom var slut började min telefon ringa. Varför börjar man ringa någon halv 4 på natten för? Vet för övrigt inte ens vem personen är. Sen blev jag tokpigg och somnade inte förän kl6, oskönt!


Nu lyssnar jag på 30 seconds to Mars, kärlek! Ikväll blir det fest och utgång, hoppas på en lyckad kväll!



he.is.to.die.for. SÅ JÄVLA APSNYGG ATT DET FINNS INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0