Blogg listad på Bloggtoppen.se

Handbollskväll


Godkväll! Efter att ha varit superhungrig ett par timmar bestämde jag mig för att börja laga maten. Det blev hur gott som helst och nu är jag proppmätt. Ser fram emot en kväll med tre bra handbollsmatcher (om jag kan motstå att slå över till Paradise Hotel dvs). 

Tyskland - Polen
Sverige - Slovenien
Kroatien - Norge

(de i fetstil är såklart favoriterna i matcherna!)

Kycklingfilé i egengjord marinad, skivad ugnstekt potatis och ett härligt berg av sallad gjord på fetaost, tomat,gurka, sallad och oliver. Dock fattas den stora favoriten i sallader - rödlök. Till detta: Ett stort glas kall lättmjölk.

MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0