Blogg listad på Bloggtoppen.se

En tår för glömd kärlek.


Burr! Kom nyss in från en promenad med hunden. Jag höll på att förfrysa, trots att jag hade massa kläder på mig. Nästan 20 minusgrader är inte okej, ursch vad jag längtar efter våren och sommaren!

Har pratat lite med Garre idag, som ometvetet skrämde slag på mig att han inte kommer hit, pga av landslaget (brittiska) men den virrpannan hade på något vis snurrat ihop datumen så nu är allt som vanligt igen, han kommer hit och spelar i slutet av månaden. För ett tag sen kom vi underfund med att vi inte träffats på TRE JÄVLA ÅR, hur sjukt som helst, men ändå bra..hur skulle jag annars kommit över honom? Ursch, vill inte ens tänka på det. Kan varit bland det svåraste jag någonsin gjort, nästan så jag får en tår i ögat när jag ser tillbaka på åren som gått.

Nu blir det upptining av fingrar och andra nedfrusna kroppsdelar, matlagning och sen mera handboll :)
Först ut är det Slovakien mot Egypten och sen den mest efterlängtade matchen, Sverige mot Norge!



Världens bästa Garre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0