Blogg listad på Bloggtoppen.se

Burr i burr burr!


Om jag tyckte det var kallt igår, var det inget mot när jag promenerade ner mot stan idag. Mina ben var som isbitar när jag kom fram, och de tar ca 7 minuter att gå. De längsta 7 minuterna i mitt liv tror jag! Mötte iallafall upp Sofie för att strosa runt lite, bytte ett par brallor men inte mycket mer än så, var väll mest en ursäkt för att träffas och snacka lite tror jag.

I natt glömde jag totalt bort att sova, när klockan var nästan 03.00 kom jag på att det kanske vore en bra idé att sova och be till gudarna att jag inte skulle bli inringt till jobbet ett par timmar senare. Så la ifrån mig telefonen vid tretiden och somnade sött! ;)

Skulle egentligen vara i Sporthallen nu, mer handboll såklart! Men är så frusen att det var mycket skönare att burra ner sig under ett täcke och fortsätta bli siamesisk tvilling med min telefon, haha! En varm dusch vore inte heller fel, ska nog ta en paus med telefonen om jag lyckas och ta mig en! Pusspuss!

Sitter och läser Carros "resblogg" (för en treveckorsresa är det tydligen ett måste! haha),
och såg denna bilden, blir man inte avundsjuk är det ju något fel i skallen. Jag vill också ha sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0