Blogg listad på Bloggtoppen.se

Är lite småkär nu faktiskt..


Har nyss kommit hem från Sporthallen. Min rumpa och rygg gör ont efter timmarna sittandes, men det var dock ett par härliga timmar. Först var det en rätt trist match mellan Norge och Egypten. Sen spelade Sverige mot Slovakien. Den i Slovakien jag tyckte såg bäst ut hade uppenbarligen glömt kallisipperna, för där flängde det och for värre än jag någonsin sätt..eller han kanske bara är välhängd med rätt ord? Haha. Kan även erkänna att jag gillar Petersen, grym teknik..satt nog och blev lite småkär i den långhåriga och tatueringsprydde V6an, hehe!

Ska kolla på reprisen på tv snart och se om jag hamnade med i bild något ;) och självklart på Fredriks läckerheter! (och med det menar jag självklart målen, han hade iallafall kallingar på sig!)


Inte helt fel en ensam vinterkväll, eller hur? Eller med en boll rusandes mot ett mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0