Blogg listad på Bloggtoppen.se

Äntligen EM- premiär


Idag har jag äntligen mått bättre, förutom ett litet illamåendeanfall när jag hade ätit lunch, men det släppte när jag la mig ner i 5 minuter! Har varit nere på stan och fixat lite ärenden och vikt lite tvätt idag, även bestämt kompisdate med Jocke nästa vecka innan han drar till Austrualien. Ja ni läste rätt, en till vän som lämnar mig för det landet. Tredje på sjukt kort tid, men hans resa varar "bara" en månad.

Ikväll är det EM-premiären, efterlängtat som sjutton! Matchstart 20.30 och jag är redan supernervös, hehe.
Ska laga lite god mat som laddning innan, kycklig med massa god sallad till, mums!

Får bli en gammal blondin-bild idag, orkar inte leta upp någon bättre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0